dissabte, 6 de setembre del 2008

eivissa jazz 2008 .... informal


Aquest dies podem gaudir a Eivissa del festival Eivissa Jazz 2008, amb nous espais i bons músics.... no sóc cap crític musical, es a dir, que millor que escoltau valtrus mateixos...

El millor del festival és la festa improvisada de després... alguns dels músics es troben al cafè concert Itaka, a la zona del port i es monta una Jam Session informal amb músics de gran nivell, una gran experiència. Ahir divendres vam anar-hi i entre d’altres van tocar dos dels components del grup suec Kristian Brink quartet, el pianista Abe Rábade, el saxofonista Jesús Santandreu , el jove batería Iago Fernández, el trompetista Chris Kase....i d’altres que sense gairebé intercanviar cap paraula, van anar pujant el nivell de les notes... sens dubte, la música és un llenguatge internacional!

Això és el que fa gran als festivals i actes d’aquest tipus, el que fan els convidats a l’illa un cop acaben la feina, és el més important, és el que recorden, la gent que han conegut i els bons moments compartits.

Visca la música!

4 comentaris:

fnogues ha dit...

Això que descrius em recorda l'ambient del difunt Arteca. Enguany no he pogut anar a veure res. Quina enveja!

Dorothy ha dit...

Això dels millors espais podríem posar-ho en dubte. Dissabte em vaig haver de marxar sense poder entrar al baluart perquè ja estava massa ple. I em consta que no sóc l'única… We want Santa Llúcia's Baluart back!!

Puntdvista ha dit...

Dorothy, ,,, tens raó,,, jo vaig anar dissabte tb i estaba a tope,,,,, pagar 10 eurus per estar 3 hores de peu,,, fatal.

volem un espai digne per l'any vinent, però per ara falta saber si el festival seguiex. els rumors són molt negatius.

Dorothy ha dit...

No pateixis, quan era becària record que ja es parlava cada any de què no hi hauria un següent… L'any que el cancelin serà aquell en què no ens ensumem res… Una pena