dissabte, 13 de febrer del 2010

Desechos la pel·lícula de David Marqués


Ahir vaig anar a can Ventosa a veure la pel·lícula 'Desechos', del director eivissenc David Marqués. És la tercera peli que fa, jo no n'he vist cap altre, aquesta és la primera. Felicitats per la feina, que segur que és una feinada fer una peli, però necessito fer uns comentaris. Fa dies que la premsa local li dona molta cobertura, es clar no és fàcil tirar endavant una peli i a més apareixen actors coneguts. Potser no serà correcte el que diré, però el cine, com totes les arts, és personal i per alguna cosa tinc el bloc.
No m'ha agradat mica Desechos, no li he trobat gràcia a la trama, i pots diàlegs m'han fet riure. Es clar que potser el raro soc jo, ja que molta gent del públic reia tota l'estona.
Als decorats se'ls hi podia treure molt més suc i per estar rodada a Eivissa, surten molts pocs recursos de paisatges o carrers de l'illa.
Hi ha alguns recursos visuals interessants, però queden un poc aïllats, sense continuitat. Si que m'ha agradat molt que hagin fet tres passes de pre-estrena a Eivissa, tot un detall, gràcies.

Contra gustos, colors hi ha al món... podeu deixar comentaris, ja que segur que hi ha gent que li ha agradat.

3 comentaris:

fnogues ha dit...

No l'he vista però volia comentar que últimament trobo que la gent riu molt al cine. Riuen per tot. I si és un Woody Allen riuen fins i tot els títols de crèdit del principi. No anem bé.

Dorothy ha dit...

Només diré una cosa: cada obra és un reflex del seu autor...

Rebecca ha dit...

No ets el primer que em diu això. Jo no l'he vist, però la gent que sí va anar a Can Ventosa m'ha dit el mateix: li falta argument i només té un parell de diàlegs amb gràcia.
Un aspecte positiu que sí m'ha arribat és l'actuació d'Eric Francés. Diuen que és el millor de la pel·li.