divendres, 16 d’octubre del 2009

WBD09: yes we bake!




Gràcies a l'amiga APRENDIZ DE PANADERA, m'he assabentat que avui és el World Bread Day.

Es tracta de fer un pa i explicar-ne la recepta al teu bloc. Bé, jo no he fet mai pa, per tant també es pot parlar del pa que vulguis. Doncs el que veieu a la fotografia és un 'pa de 4 grans' de la Deutsche Bäckerei d'Eivissa o també anomenada 'Samovar'. És un forn i pastisseria que porta a l'illa des de l'any 1974 i que fa coses molt bones.
Aquest pa està fet de farina de 4 grans, farina de blat, llevat, sal, pipes i llavors.



Aquesta nit em faré unes torrades amb formatge camembert i pernil dolç. I que no falti un raig de bon oli!! ...... I tu quin pà menges?.... participa al WBD09!

world bread day 2009 - yes we bake.(last day of sumbission october 17)

1 comentari:

Dorothy ha dit...

A jo m'encanta fer pa! Això sí, els dies que no treballo i fa mal temps i tns ganes de quedar-te a casa. Els faig petits (pel tamany del forn), amb llevat de pastisser (aquell que has de deixar pujar un parell de cops) i amb coses: d'all i julivert, d'olives, de ceba i formatge...