diumenge, 15 de novembre del 2009

'Una mujer moderna' - opinió de la visita al teatre


Ahir vaig anar a can ventosa a veure 'Una mujer moderna', del grup Teatralia. Les actrius eren totes dones i son alumnes del curs de teatre i era la seua primera representació. Primera sorpresa agradable, el teatre ple, molt poques butaques lliures. I pareix que divendres a tope també.

El grup d'actrius ho van fer molt bé per portar només uns mesos de classe, moltes felicitats per totes. El que no em va agradar tant va ser la obra de teatre. Se'm va fer llarg, eren diferents històries curtes o paròdies sobre homes, dones i sexe. Alguns diàlegs feien gràcia i estaven ven resolts, però d'altres tenien un humor massa brusc, abusant de paraulotes.

El públic va riure i va aplaudir, per tant perfecte. Felicitats per la feinada tècnica, i a les actrius novells, a seguir endavant!

2 comentaris:

Cenicienta ha dit...

Estic totalment d'acord amb la teua crítica d'aquesta obra. He d'afegir que l'escenografia va fallar una mica si tenim en compte que les coses que passaven a un costat de l'escenari, sempre estaven a la part dreta, cosa que em va provocar una mica de mal de cervicals. A mi també em va semblar llarga, i si pensam que el descans es va fer per a preparar l'esquetx de les gordes, que per a mi va sobrar... S'ha de dir que el públic era quasi tot company de les actrius, però no vull ser dolenta. Moltes felicitacions a les actrius, elles ho van fer genial!

Anònim ha dit...

envida cochina